Znaki Wiki
Advertisement

Patrycja Piotrowska - epizodyczna postać serialu Znaki. Była ona żoną Pawła Piotrowskiego oraz matką Kasi Piotrowskiej. Pracowała dla firmy Targosza.

Historia[]

Patrycja była żoną Pawła, z którym miała córkę Kasię. Przez pewien okres pracowała w firmie Targosza. Patrycja była najlepszą przyjaciółką Ady z którą była bardzo blisko. Związek Pawła i Patrycji przeżywał kryzys, przez co czuła się niekochana i nawiązała romans z mężem jej najlepszej przyjaciółki Ady, Błażejem. Wiedziała, że plany na wydobycie melafiru nie są w pełni legalne, więc zaczęła szantażować Targosza, od którego zdobyła 75 tysięcy złotych. Patrycja zdradziła swojej córce, aby się uszykowała na wyjazd, z miasta bez taty.

Michał Trela wracając po ciężkim dniu z pracy, zauważył Błażeja uprawiającego seks z Patrycją, czego nie wyjawił Adzie. Następnego dnia do Ady w pracy dzwoniła Patrycja, jednak jak po odebraniu telefonu okazało się, że dzwoniła córka Patrycji, ponieważ jej mama zaginęła.

Dorota spotyka umierającą Patrycję

Na umierającą i pozostawioną samej sobie Patrycję natknęła się upośledzona Dorotka, którą Patrycja błagała o pomoc, jednak ta nie zrozumiała jej.

Policja rozpoczęła poszukiwania kobiety. Na leśnej polanie niedaleko kamieniołomu zostaje odnalezione ciało Patrycji Piotrowskiej, przyjaciółki Adrianny. Przyczyną śmierci są dwa strzały oddane prosto w serce.

Ciekawostki[]

  • Była ona pierwszą ofiarą Sobczyka.
Advertisement