Znaki Wiki
Advertisement

Odcinek 3 - trzeci odcinek serialu Znaki.

Opis[]

Trela spotyka byłego komendanta policji. Makabryczne odkrycie zostaje utrzymane w tajemnicy. Ada wypytuje Targosza o śmierć Patrycji.Opis odcinka na Netflixie

Fabuła[]

Przerażony odkryciem w sztolni podczas odstrzałów - stosem ludzkich kości - Targosz zaczyna wątpić w swoje plany biznesowe. Ukrywanie czegoś takiego wiąże się z ogromnym ryzykiem. Burmistrz Paszke ostrzega go jednak, że prace są zbyt zaawansowane żeby teraz się z nich wycofać. Z braku dowodów Błażej zostaje wypuszczony z aresztu, ale Ada wyrzuca go z domu. Postawiona przez przyjaciółkę pod ścianą Nina zapewnia Agacie alibi i chroni ją przed odpowiedzialnością za pobicie Martyny. Jan Dzikowski, trener Agaty, nie daje się jednak zwieść. Dobrze wie, że nastolatki walczą poza ringiem i za karę wyrzuca Agatę z klubu. W tajemnicy przed swoją dziewczyną Radek, chłopak Agaty, odwiedza Martynę w szpitalu. Od razu widać, że czuć między nimi chemię. Zaś komisarz Trela w obawie przed tym, że śledztwo utknie w martwym punkcie, zwraca się o pomoc do byłego komendanta Posterunku Policji w Sowich Dołach. Jonasz bezskutecznie próbuje wydusić od Dorotki, skąd pochodzi krew na jej koszuli. Agacie nie podoba się, że jej chłopak odwiedził w szpitalu Martynę. W świetle ostatnich wydarzeń Targosz pragnie renegocjować umowę z burmistrzem. W międzyczasie Adrianna dowiaduje się od córki Patrycji, że Targosz był u nich w domu. Nieradka domaga się od niego wydania laptopa Patrycji Piotrowskiej, ale biznesmen podejrzanie długo z tym zwleka. Komisarz Trela dowiaduje się od Sobczyka, że Michał, syn jego poprzednika na stanowisku komendanta, popełnił samobójstwo rzucając się pod pociąg. Ludzie twierdzą, że to z tego powodu Dzikowski "położył" głośne śledztwo sprzed lat. Pojawiają się teorie o seryjnym mordercy. Zofia Bławatska jest przekonana, że za zabójstwo jej córki odpowiada ta sama osoba. Grozi, że jeśli Trela wypuści ją z rąk to ona nigdy mu tego nie wybaczy. Jeden z robotników pracujących przy odstrzałach, ojciec Radka, chłopaka Agaty, znajduje pośród gruzu pozostałości po nazistach. Pod osłoną nocy burmistrz odwiedza Jonasza. Okazuje się, że kaznodzieja opiekuje się jego chorym synem Robertem w zamian za liczne przysługi. W mieście pojawia się nowy proboszcz - ksiądz Roman Śmigielski. Jan Dzikowski przy wódce każe Błażejowi wrócić do domu. Gdy ten odmawia były komendant pokazuje mu zrobione w lesie zdjęcie mężczyzny z Patrycją i szantażem zmusza go do założenia podsłuchu w domu Adrianny Nieradki. Dorotka przyprowadza Jonasza pod dom Zofii Bławatskiej.

Najważniejsze wydarzenia[]

  • Zatajenie znalezienia ludzkich kości w sztoli.
  • Wyrzucenie Błażeja z domu i wWyrzucenie Agaty z klubu bokserskiego.
  • Dorota zaprowadziła jonasza pod dom Zofii.
  • Przybycie nowego proboszcza do parafii.
  • Założenie podsłuchu w domu Ady.

Obsada[]

  • Andrzej Konopka jako Michał Trela
  • Helena Sujecka jako Adrianna Nieradka
  • Piotr Trojan jako Emil Sobczyk
  • Mariusz Ostrowski jako Targosz
  • Zbigniew Stryj jako Jan Dzikowski
  • Michał Czernecki jako Błażej Nieradka
  • Robert Gulaczyk jako Paweł Piotrowski
  • Mirosław Kropielnicki jako Antoni Paszke
  • Magdalena Żak jako Nina Trela
  • Helena Englert jako Agata Paszke
  • Karolina Owczarz jako Martyna
  • Jasper Sołtysiewicz jako Radek
  • Andrzej Mastalerz jako Jonasz
  • Małgorzata Hajewska-Krzysztofik jako Zofia Bławatska
  • Paulina Gałązka jako Dorota
  • Dobromir Dymecki jako Robert Paszke
  • Robert Talarczyk jako Ojciec Radosława
  • Teresa Kwiatkowska jako Gosposia na plebanii
  • Rafał Cieszyński jako Roman Śmigielski
Advertisement