Znaki Wiki
Advertisement

Odcinek 10 - dziesiąty odcinek serialu Znaki.

Opis[]

Nina wraca do domu, ale nie jest w stanie opowiedzieć o swoich przeżyciach. Policja sprawdza historię Bławatskiej. Kampania Błażeja jest coraz bardziej zaciekła. Opis odcinka na Netflixie

Fabuła[]

Nina została odnaleziona i jest w bardzo złym stanie psychicznym. Nic nie mówi, ponieważ przez wiele dni krzyczała. Komisarz Trela jest zdruzgotany stanem zdrowia córki. Dla jej dobra gotowy jest nawet natychmiast wyjechać z Sowich Dołów. Policjant przyrzeka, że nie spocznie zanim nie znajdzie tego, który ją skrzywdził. Sierżant Sobczyk podsłuchuje rozmowy toczące się w domu komendanta, bojąc się, że Nina wyjawi Treli prawdę o jej porwaniu. Powrót Niny zbiega się w czasie z zaginięciem dwojga turystów. Po zwiedzających Dolny Śląsk Elizie i Adamie pozostał tylko samochód z dziecięcym fotelikiem w środku. Starszy aspirant Adrianna odnajduje Wiktorię, córkę zaginionych, u Zofii Bławatskiej, która twierdzi, że to jej córka Laura. Dziecko zostaje zabrane do domu dziecka. Błażej Nieradka co raz mocniej ubiegający się o urząd burmistrza Sowich Dołów a jego kampania nabiera tępa. Jego tajemniczy Sponsor, Twerski, wynajmuje Nieradce mieszkanie. Nieradka wciąż nie wie, dlaczego mężczyzna finansuje jego kampanię. I pomimo pytań nie otrzymuje na swoje pytania jasnej odpowiedzi. Agata kupuje u Roberta narkotyki. Tymczasem bez śladu znika Katarzyna, córka Pawła Piotrowskiego i z zmarłej Patrycji. U mężczyzny zjawia się policja. Dopiero wtedy nadużywający alkoholu Piotrowski zdaje sobie sprawę, że jego córki nie ma w domu od trzech dni. Twierdzi, że Kasia pojechała do szkoły rowerem. Okazuje się też, że Paweł Piotrowski okradł samochód należący do zaginionych turystów. Adrianna stawia hipotezę, że ten, kto porwał Kasię Piotrowską mógł też wcześniej skrzywdzić Ninę. Tymczasem Agata odwiedza Ninę. Opowiada jej o swoich problemach z ojcem. A Nina wciąż milczy. Trela prosi córkę o pomoc w odnalezieniu zaginionej Kasi. Po długiej ciszy dziewczyna wymienia jedno słowo - Sobczyk.

Najważniejsze wydarzenia[]

  • Agata kupuje narkotyki od brata
  • Zabranie Wiktorii od Zofii
  • Nina ujawniła Treli, że to Sobczyk ją porwał

Obsada[]

  • Andrzej Konopka jako Michał Trela
  • Helena Sujecka jako Ada Nieradka
  • Magdalena Żak jako Nina Trela
  • Mirosław Kropielnicki jako Antoni Paszke
  • Małgorzata Hajewska-Krzysztofik jako Zofia Bławatska
  • Sławomir Grzymek jako Feliks Szmidt
  • Rafał Mohr jako Twerski
  • Rafał Cieszyński jako Roman Śmigielski
  • Michał Czernecki jako Błażej Nieradka
  • Piotr Trojan jako Krzysztof Sobczyk
  • Helena Englert jako Agata Paszke
  • Andrzej Mastalerz jako Jonasz
  • Paulina Gałązka jako Dorota
  • Robert Gulaczyk jako Paweł Piotrowski
  • Barbara Wypych jako Kaja
  • Ewa Jakubowicz jako Eliza Konieczna
  • Krzysztof Zawadzki jako Adam
  • Jaśmina Turketti jako Wiktoria Konieczna
  • Dobromir Dymecki jako Robert Paszke
Advertisement