Znaki Wiki
Advertisement

Słuchaj, ja też cię lubię i wczoraj było nawet fajnie. Ale w tym wszystkim nie chodzi o ciebieMartyna do Radka, „Odcinek 5

Martyna - epizodyczna postać serialu Znaki. Była ona uczennicą w szkole w Sowich Dołach, która uwielbiała boks i chodziła na treningi razem z Agatą do tego samego klubu prowadzonego przez byłego komendanta Jana Dzikowskiego.

Charakter[]

Martyna jest upartą nastolatką o egoistycznych skłonnościach, która rywalizuje z Agatą. Była bardzo dumną osobą, która nienawidziła upokarzania jej. Kiedy Agata oszukała ją, poddając się w walce, po czym ją zaatakowała, obrała sobie za cel całkowitą zemstę na niej. Była zdolna do manipulowania chłopakiem Agaty i udawania, że jej się podoba, nie licząc się z jego uczuciami byle sprawić rywalce przykrość.

Historia[]

Martyna była młodą dziewczyną, która uczęszczała do tej samej szkoły co Agata oraz Nina. Po szkole uczęszczała do miejscowego klubu bokserskiego. Co jakiś czas, po zmierzchu, brała udział w nielegalnych walkach z innymi osobami, które chodziły na boks.

Martyna przed walką z Agatą

Kilka dni po odnalezieniu zwłok Patrycji, Martyna wzięła udział w nielegalnej walce z Agatą, którą wygrała. Po poddaniu się zirytowana Agata zaatakowała ponownie Martynę i dotkliwie pobiła ją.

Po rozdzieleniu dziewcząt Martyna została zabrana do szpitala, gdzie odwiedziła ją policja, której powiedziała, że spadła ze skarpy. Następnego dnia Rafał odwiedził ją w szpitalu i zaczęła udawać zainteresowanie nim, aby wzbudzić zazdrość i gniew Agaty. Martyna po wyjściu ze szpitala spotkała się parę razy z Rafałem.

Następnego dnia Martyna wróciła do treningów w klubie, gdzie spotkał ją Rafał, który po kłótni z Agatą zaczął z nią flirtować. Martyna jednak go zbyła i powiedziała, że wszystko udawała, aby ukarać jego dziewczynę.

Szukając Dorotkę, Jonasz znalazł ciało martwej Martyny pływające w jeziorze.

Ciekawostki[]

  • Była ona drugą ofiarą Sobczyka.
  • W postać Martyny wcieliła się zawodowa bokserka wagi lekkiej oraz zawodniczka MMA wagi muszej, Karolina Owczarz.
Advertisement