Znaki Wiki
Advertisement

Laura Bławatska - córka Zofii, dziewczyna została zastrzelona w tajemniczych okolicznościach w Sowich Dołach a sprawcy jej morderstwa nie odnaleziono.

Historia[]

Laura, Michał i Robert zbliżają się do tunelu kolejowego

Laura urodziła i wychowała się w Sowich Dołach, gdzie zaprzyjaźniała się z Robertem Paszke. Lura jakiś czas później poznała Michała, który bardzo często się do nich przyłączał. Dziewczyna lubiła jego towarzystwo w przeciwieństwie do Roberta. Laura wraz z chłopakami postanowiła pograć w zaufanie. Kiedy przyszła kolej Michała, sygnał miała dać mu właśnie Lura, jednak Robert się z nią zamienił kolejnością, aby go upokorzyć. Kiedy Michał ustawił się na torach, zaczął zbliżać się pociąg. Jednak Robert nie opuścił ręki, a Michała przejechał pociąg. Zszokowana Laura chciała powiadomić o tym policje, jednak razem z Robertem bali się ojca Michała, Jana Dzikowskiego, który był komendantem w miejscowej policji.

Laura kilka minut przed śmiercią

Pewien czas po tych wydarzeniach Laura została zamordowana na plaży, przez Jana Dzikowskiego, który dowiedział się miesiąc wcześniej od Roberta, który siedział w więzieniu, że to ona nie opuściła ręki, co było kłamstwem.

Po śmierci[]

Całe Sowie Doły były poruszone jej śmiercią i zapamiętały tą tragedię na wiele lat. Miejscowa policja na czele Jana Dzikowskiego starała się odnaleźć sprawcę jej morderstwa miesiącami. Jej matka po śmierci dziewczyny przeszła traumę, przez co większość mieszkańców uznawała ją za wariatkę. Jednak ta przez ponad dziesięć lat poszukiwała jej mordercę i nie poddała się.

Advertisement